Re: wspomaganie h264 najtaniej

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 08:48:54 MET DST

Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał(a):

> Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote:
>
> A z rozwiazan praktycznych: daruj sobie. Ile mozna ogladac LuxeTV czy
> AstraHD Demo? Niczego wiecej nie odbierzesz. Raz ze dekodowanie platnych
> TV jest nielegalne (teoretycznie nawet jak masz abonament bo przelamujesz
> slynne "skuteczne techniczne..."), dwa ze AFAIK praktycznie niemozliwe,
> jedynie z chwilowymi lukami w zabezpieczeniach.

jest chyba jeszcze NG na astrze 1 nadawany przez UPC polska....
a probowales przesylac strumien przez siec w gniazdku 230V?

> A jak chces ogladac trailery w 1080p H264 (nie powiem - ciesza oko i
> pokazuja jak TV moze wygladac za kilka lat) to zainteresuj sie mplayerem
> (jest nie tylko pod linuksa, ale pod win32 tez - masz nawet ladny pakiet
> od razu skonfigurowany z SMPlayererem i MPUI:

z tym ze kompilacje dla win32 sa dosc powaznie okrojone w stosunku do
oryginalu, ja polecam kompilacje "sherpya"

> Na A64, P4 i szybszych CPU przy 1080p CPU bedzie sie nudzil. Na innych
> kodekach i palyerach (CoreAVC nie sprawdzalem bo platny) przy 1080p
> obciazenie srednie bylo od 80 do 100% i zaciecia przy bardziej zlozonym
> obrazie na 2500 MHz A64, z Mpleyerem wynosilo ~30%, a przy X2 CPU nudzi
> sie z obciazeniem ~15%.

droga do nikad..... tylko dedykowana platforma na bazie PC (socket370?) +
wyspecjalizowana karta dekodujaca (o ile juz sa), niestety halas wentylatorow
zarzyna cala przyjemnosc.