Re: dziwne problemy z PC - nie mam juz sily

Autor: gosmo <gosmo67_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 08:48:34 MET DST

Paweł pisze:
> Użytkownik "SebOLO" <sebolo@hcwd.pl> napisał w wiadomości

> OS jest wporzadku, pamiec tez, memtest wykazal 0 bledow, procek wyczyscilem
> i posmarowalem pastą, a speedfan nadal wskazuje tak wysoka temperature wiec
> pewnie ten czujnik nie jest od procka. Jak sprawdzic czy zasilacz jest
> uszkodzony?

Widać jak byk, że to coś z prockiem, sprawdź organloeptycznie
temperaturę palcem dotykając jego radiatora. Jeśli temperatura jest
niska to albo radiator źle przylega albo zwalony czujnik. Widzę na
screenie, że odczyt jest tylko z jednego wiatraka, czy to przypadkiem
nie jest z chipsetu? Wiatrak na procu działa? Jeśli się grzeje radiator
(parzy) to albo przesadziłeś z podkręcaniem (napięcie/częstotliwość)
albo zwalony procek, albo niech się inni wypowiedzą.