Re: dell c610 i druga bateria zamiast CD

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 07:37:41 MET DST

Użytkownik "Bucz" <ROT13_sverchapu@tznvy.pbz_ROT13> napisał w wiadomości
news:ff68u7$b91$1@inews.gazeta.pl...
> pytanie czysto techniczne bo nie mam a chcialbym wiedziec jak to dziala
> zakladamy ze mamy jedna bat. starą (trzyma 30min) a drugą nowa (trzyma
> 250min)
> a) ssa najpier z jednej baterii potem z drugiej
> b) ssa rowno (po procentach) z jedne i drugiej tak ze zawsze maja wyssane
> tyle samo procent
> c) ssa rowno po amperach - slabsza bat. padnie pierwsza

Ja tam alektrykiem nie jestem ale skoro maja działac róznoczesnie 2 baterie
o napieciu takim jak laptop potrzebuje to powinny być połaczone równolegle a
skoro tak to w miarę wyładowywania napiecie na nich maleć bedzie równo na
obu wiec obstawiam na b chyba ze jeszcze jakies układ sterujacy tym zarzadza