jaka grafika do gier do starego komputera

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 07:12:33 MET DST

Witam

Jesli chodzi o gry to przestaly mnie obchodzic jakies 10 lat temu.
Zastanawiam sie teraz czy nie pograc sobie
w cos troche nowszego niz 10 lat (np 9 i pol).

Mam celerona D 2,6.

Czy ktos moze mi powiedziec jaka najszybsza karte graficzna ma sens wkladac
do takiego
komputera ? No chyba, ze nic szybszego od radeona 9200 SE ktory tam jest juz
nie ma sensu.
Oczywiscie to komputer z AGP. Preferuje raczej ATI ale moze od ostatniego
kontaktu z nVidia cos
sie zmienilo i nie sa teraz takie tragiczne.