Re: T5500 vs. T5200

Autor: lewarek <lewarek_at_op.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 12:22:42 MET DST

>Powiem więcej, nawet różnica pomiędzy mocniejszymi prockami na co dzień
>nie jest widoczna - kupowaliśmy z kolegami w tym samym czasie kilka
>laptopów, dokładnie ten sam model tyle, że oni zażyczyli sobie T7200 a
>ja wziąłem T5500. Różnic w komforcie pracy brak, a ja zaoszczędziłem 700
>złotych.

jasne, każda myszka chwali swój ogonek, nic to że masz starszy i wolnieszy
proc,
bardziej energożerny ale przecież zrobiłeś dobry interes a oni to frajerzy,
nie zauważasz różnicy nawet wtedy kiedy okna ci się otwieraja minutami,
bo przecież nie przyznasz się do błędu, no a da sie pracować ale w jakim
komforcie