Re: T5500 vs. T5200

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 10:04:51 MET DST

lewarek napisał(a):

> T5200 to można powiedzieć celeron, ma okrojone wszytko co się da

Bzdura... T5200 od T5500 różni się TYLKO FSB i mnożnikiem - T5200
pracuje na 133x12 MHz a T5500 na 166x10. Pozostałe cechy (ilość cache,
maksymalna prędkość współpracującej pamięci, TDP itd. T5200 może być
minimalnie wolniejszy (ze względu na trochę niższy zegar 1,6 vs. 1,66
GHz i niższe FSB 533 vs 667 MHz), ale jeśli cena jest niższa to warto
wziąć T5200. Ta różnica faktycznie będzie widoczna tylko w benchmarkach
a nie w codziennym użytkowaniu.

Powiem więcej, nawet różnica pomiędzy mocniejszymi prockami na co dzień
nie jest widoczna - kupowaliśmy z kolegami w tym samym czasie kilka
laptopów, dokładnie ten sam model tyle, że oni zażyczyli sobie T7200 a
ja wziąłem T5500. Różnic w komforcie pracy brak, a ja zaoszczędziłem 700
złotych.

Pozdrawiam,
Marek