Re: T5500 vs. T5200

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 12:44:48 MET DST

lewarek napisał(a):

> jasne, każda myszka chwali swój ogonek, nic to że masz starszy i
> wolnieszy proc,
> bardziej energożerny ale przecież zrobiłeś dobry interes a oni to frajerzy,
> nie zauważasz różnicy nawet wtedy kiedy okna ci się otwieraja minutami,
> bo przecież nie przyznasz się do błędu, no a da sie pracować ale w jakim
> komforcie

To nie jest moja opinia tylko ich akurat - teraz żałują, że dołożyli...

Poza tym mam wrażenie, że coś tam gdzieś przeczytałeś ale nie do końca
wiesz co piszesz - starszy i bardziej prądożerny to jest Core Duo (czyli
seria T2xxx) a T5xxx od parzystych T7xxx (7200, 7400, 7600 - ale nie
7800) różni się TYLKO ilością cache'u L2: 2MB dla T5xxx a 4MB dla T7xxx.
"Nieparzyste" T7xxx i 7800 mają dodatkowo szybszą FSB (800 vs. 667) - a
nadal różnice zegar w zegar są minimalne.

Nie wiem też na czym pracujesz (486?) skoro okna Ci się otwierają
"minutami" - w laptopie szybkość startu aplikacji właściwie zawsze
determinowana jest słabszym niż w desktopach dyskiem twardym, a te mamy
jak już napisałem identyczne.

Pozdrawiam,
Marek