Re: BROTHER - jak z eksploatacją ?

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 19:14:37 MET DST

Użytkownik JeRRy napisał:
> Jak trzeba dam 450-500 zł za model z wyższej półki,

=))))))))

Z wyzszej polki to 4500-5000 raczej :)

Myslalem ze jednak mowimy o drukarce SOHO ;)

> z faksem, itp. Kwestia wyboru. Poczytałem i wiele głosów (na necie)
> mówi o Brother'ach. To jednak "specyficzna" grupa "obrotnego"
> usera. Tu poczyta, tu oszuka czujnik tuszu, tu ściągnie sobie
> zamiennik z allegro... i OK.

hmmm, zamiennikow nie trzeba sciagac, np. tusze oryginalne sa po jakies
30 zlotych, zamienniki po jakies 18. Czujniki? Pierwsze slysze. To w
Canoniei4500 zeby zastosowac zamiennik trzeba jakis chip przeklejac z
oryginala... A w brotherze wkladasz tusz co sie skonczyl - oryginal czy
zamiennik i bangla.

> Gdzie więc logika i czym tłumaczyć ten fenomen, że skoro Brother
> taki dobry, ładny i do tego tani, to tak go mało na rynku (w sklepach,
> ofertach sieciowych) ???

JA ni ewiem, nie mam tego problemu. Zamawiam (rteklama) w
www.centrumdruku.com.pl - i komplet tuszy wychodzi jakos tak, ze mam
dostawe gratis na nastepny dzien. A jak kupuje zaminniki dto dokladam
2-3 ryzy papieru czy co tam ma sie skonczyc niebawem i tez mi gratis
przywoza ;)

> Barani pęd do HP? Brak wiedzy kupujących?

HP to marka, zanna. Ktos - kto sie nei zna - predzej slyszal HP, niz
Brother. Jego sasiad ma HP, jego brat ma HP. Widzial reklame HP w TV.

> Nie wiem, jak Wy, ale sporo kupuję w proline.pl
> Sporo punktów w kraju, sporo klamotów... w ofercie drukarek
> i tuszów nie uświadczy 1 modelu (!) Brothera? Hmm...

Proste, nie handluja Brotherami. JEst tez taki sklep morele.net -
przeogromny asortyment, ale jak chcesz kupic monitor Eizo, nie wazne,
czy taki za 1000 czy taki za 6000 - to nei kupisz. Znaczy co? Monitory
eizo to jakis chlam? :>