Re: BROTHER - jak z eksploatacją ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 13:30:40 MET DST

> Sprzęt jaki szukasz kosztuje 200-350zł a monitor np. 900-1400. Czego
> wiecej używasz - monitora czy drukarki? Jak drukarki to kup wypas za
> 1500-2000 zł a monitor za 200zł i masz problem z głowy :)
========

LOL :)))
Troszkę przewrotna rada (choć sporo zabawnej racji ma :).

Tak naprawdę nie o cenę idzie, a o przyjemność i komfort
użytkowania. Jak trzeba dam 450-500 zł za model z wyższej półki,
z faksem, itp. Kwestia wyboru. Poczytałem i wiele głosów (na necie)
mówi o Brother'ach. To jednak "specyficzna" grupa "obrotnego"
usera. Tu poczyta, tu oszuka czujnik tuszu, tu ściągnie sobie
zamiennik z allegro... i OK.

Tak naprawdę jednak w każdym sklepie netowym, "normalnym" ;)
sklepie", na każdym forum, zawsze i wszędzie dostanie się (nawet
w niedziele po 23:00 :) i info, i tusze, i inne klamoty do... no
powiedzmy HP czy innego Lexmarka.

Gdzie więc logika i czym tłumaczyć ten fenomen, że skoro Brother
taki dobry, ładny i do tego tani, to tak go mało na rynku (w sklepach,
ofertach sieciowych) ???

Barani pęd do HP? Brak wiedzy kupujących?
Łatwizna sprzedających? Strach przed zmianami?
Sam nie wiem.

Nie wiem, jak Wy, ale sporo kupuję w proline.pl
Sporo punktów w kraju, sporo klamotów... w ofercie drukarek
i tuszów nie uświadczy 1 modelu (!) Brothera? Hmm...

Coś jak WinOS :) ???
Wielu zna inne, tańsze i lepsze, ale z uporem maniaka (i tą wiedzą!)
dla łatwizny siedzi na nim. Tylko takie widzę wytłumaczenie tej sytuacji.
;)

pozdr