Re: BROTHER - jak z eksploatacją ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 19:58:44 MET DST

> =))))))))
>
> Z wyzszej polki to 4500-5000 raczej :)

Hehe... no wiesz. Mówimy o górnej półce "domowych zabawek".
Skoro można "coś" :) kupić i za 190 zł i za 550zł, to przebitka jest
150%, czyli wskakujemy na górną półkę takich zabawek :)

---
> hmmm, zamiennikow nie trzeba sciagac, np. tusze oryginalne sa po jakies 30
> zlotych, zamienniki po jakies 18. Czujniki? Pierwsze slysze. To w
> Canoniei4500 zeby zastosowac zamiennik trzeba jakis chip przeklejac z
> oryginala... A w brotherze wkladasz tusz co sie skonczyl - oryginal czy
> zamiennik i bangla.
Tak ,tak... chodzi o "wałek" który blokuje drukowanie przy braku
jakiegokolwiek koloru. Podobno w Brotherach, jest tak, że jak
zabraknie jednego tuszu, to sprzęt się obraża :) i nie można
drukować nawet czarnym. Robi się więc jakiś myk, który oszukuje
drukarkę. Niby żaden problem, ale powoduje to pewien dyskomfort
pamiętania i "trzymania w szufladzie" zastępczego kompletu farbek
na czarną godzinę, bo jak wyłoży się żółty pojemnik w sobotę o
24:00, to nici z czarnym wydrukiem pracy na poniedziałkowy ranek :).
---
> JA ni ewiem, nie mam tego problemu. Zamawiam (rteklama) w
> www.centrumdruku.com.pl - i komplet tuszy wychodzi jakos tak, ze mam
> dostawe gratis na nastepny dzien. A jak kupuje zaminniki dto dokladam 2-3
> ryzy papieru czy co tam ma sie skonczyc niebawem i tez mi gratis przywoza
> ;)
No fakt.
Słuszna uwaga.
---

> HP to marka, zanna. Ktos - kto sie nei zna - predzej slyszal HP, niz
> Brother. Jego sasiad ma HP, jego brat ma HP. Widzial reklame HP w TV.
Czyli... barani pęd :)
---
> Proste, nie handluja Brotherami. JEst tez taki sklep morele.net -
> przeogromny asortyment, ale jak chcesz kupic monitor Eizo, nie wazne, czy
> taki za 1000 czy taki za 6000 - to nei kupisz. Znaczy co? Monitory eizo to
> jakis chlam? :>
Faktycznie, tu masz rację :)
pozdr