Re: Klawiatura bezprzewodowa - plusy i minusy

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 11:10:16 MET DST

Użytkownik "legus" <legus@polbox.pl> napisał w wiadomości
news:ff1u5v$2bh$1@inews.gazeta.pl...
> <ciach>
> Witam,
> Mam zestaw s-510 i nie zauwazylem opisywanego przez Ciebie gubienia
> znakow, kombinacji. Jezeli chodzi o sygnalizacje klawiszy specjalnych
> rowniez ja mam. Z reguly odbywa sie to na odbiorniku :) lub ekranie.
> Plusem tego zestwu, przynajmnije dla mnie jest mozliwosc
> wykorzystania mx-1000 jako myszy, zastepujac dolaczona do
> zestawu.

Wlasnie widzialem, ze niektore zestawy maja odbiorniki z diodami
sygnalizacyjnymi, co jest fajnym rozwiazaniem. Modele, ktore mnie
zainteresowaly maja sygnalizacje softowa na ekranie.
Czy taki odbiornik musi byc fizycznie widziany przez klawiature?
Czy do BIOS-u normalnie sie wchodzi taka klawiatura bezprzewodowa, czy
trzeba trzymac jednak tradycyjna klawiature tak w razie czego ?
No i jeszcze sprawa bardzo wazna - jak sie przedstawia zuzycie baterii i
przy jakim uzytkowaniu, poniewaz kazdy klawiature uzywa inaczej (rozne czasy
pracy, styl pracy)?

Pozdrawiam
kN