Pad skanera

Autor: Yarroll <yarroll999_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 11:12:31 MET DST

Witam!
Z czego mogą brać się w skanach poziome krechy? Te krechy to nie są jakieś
przerwy, ale jakby minimalne falki.
Szybka jest czysta i nawet dodatkowo ją przemyłem.
Skanowałem obrazki w rozdzielczości 1200 dpi i możliwe że to ilośćdanych
powoduje zakłócenia, chciałem zrobić plakat i dlatego duża rozdzielczość
jest mi potrzebna ale po zmniejszeniu do 300 dpi krechy są dalej ale jakby
mniejsze.

Co może być przyczyną? Może któreś piny w kablu nie stykają? A może to
dychawiczność kompa, niewydolność RAM-u plus dysku bo obrazki mają po
kilkadziesiąt MB, jednak myślałem że najwyżej to trochę dłużej potrwa a
obrazek będzie lepszy. A niestety jest i gorszy i bezużyteczny.

Dzięki. Pozdrawiam
Yarroll