Markus Sprungk napisał(a):
> Skoro dany produkt sprzedaje się w dużej ilości egzemplarzy to logiczne, że
> ilość potencjalnych awarii jest wprost proporcjonalna do ilości sprzedanych
> egzemplarzy. Taki sam problem miał Asus na przełomie grudnia 2006 i
> stycznia 2007, gdzie znacząco wzrosła ilość awarii z uwagi na sporą
> sprzedaż
Z tego by wynikało, że acerów sprzedaje się 20x więcej, niż wszystkich
innych marek razem wziętych.
Szczerze? Wątpię czy Twoje radosne doświadczenia mogą cokolwiek zmienić
w katastrofalnej "renomie" acera (nawet jeśli by pominąć inne rzeczy,
jak np. tragiczną jakość touchpadów, klawiatur, montażu...).
-- meerReceived on Tue Oct 16 11:10:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 16 Oct 2007 - 11:51:11 MET DST