Re: Wybor: HP 530 - GN797AA#AKB czy Acer 5620Z-1A0512

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 00:37:03 MET DST

Shive napisał(a):

> Taa... a ci wszyscy ludzie, którzy każdego miesiąca narzekają na acery
> to podstawieni przez konkurencję specjaliści od czarnego PR.

Skoro dany produkt sprzedaje się w dużej ilości egzemplarzy to logiczne, że
ilość potencjalnych awarii jest wprost proporcjonalna do ilości sprzedanych
egzemplarzy. Taki sam problem miał Asus na przełomie grudnia 2006 i
stycznia 2007, gdzie znacząco wzrosła ilość awarii z uwagi na sporą
sprzedaż

A tak BTW, osobiście w ciągu tygodnia zgłosiłem do HP 5 (!) sztuk Hp 6715s
(wersja z Turionem x2), gdzie fabrycznie były uwalone zasilacze a
autoryzowany serwis potrzebuje 5 dni na sprowadzenie nowego. Taka sytuacja
nigdy w przypadku Acera nie miała miejsca. Chyba nie muszę nikomu opisywać
wkurzenia kupujących

Wracając do Asusa. Kilkukrotnie w ciągu ostatniego miesiąca zgłaszałem do
serwisu problem z baterią (w różnych modelach), która po
dwu-trzymiesięcznej pracy odmawiała posłuszeństwa. Tego typu awaria też w
przypadku Acera nigdy nie miała miejsca

Reasumując. Każdy laptop może ulec awarii niezależnie od tego kto go
firmuje. Każdy z nich jest bowiem wyposażony w produkowane powszechnie
elementy firm trzecich i czy to jest Asus, HP czy Toshiba mogą być zarówno
produkowane w tej samej chińskiej fabryce jak i tak samo ulegać awariom

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098