Re: Klawiatura bezprzewodowa - plusy i minusy

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 09:12:39 MET DST

> myszka firmy Logitech: Pro 2400 Cordless Desktop lub LX 710. Czy we
> wspolczesnych klawiaturach bezprzewodowych wystepuja "bonusy"
> charakterystyczne dla klawiatur kilka lat temu jak np.: zanik sygnalu,
> zjadanie literek, opoznienia lub w przypadku wcisniecia jakiejs kombnacji

hehe ale mi przypomniales stare dzieje. podejrzewam, ze klawa i myszka
logitecha, ktorych uzywalem w pewnej firmie to po prostu nieudana seria -
wystepowaly wszystkie wymienione przez Ciebie objawy. do tego myszka (w
komplecie) reagowala z opoznieniem - jesli akurat sie nie rozlaczyla - tak
wiec nie nadawala sie nawet do szybszego przegladania stron ;) nie znam
modelu ale pewnie go juz nie kupisz, bylo ok 2 lata temu.

--
pozdr