Re: Klawiatura bezprzewodowa - plusy i minusy

Autor: Silent_Bob <ndchoros_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 20:15:47 MET DST

Grzegorz Nowak <just@ask.me> napisał(a):

> hehe ale mi przypomniales stare dzieje. podejrzewam, ze klawa i myszka
> logitecha, ktorych uzywalem w pewnej firmie to po prostu nieudana seria -
> wystepowaly wszystkie wymienione przez Ciebie objawy.

Ja niestety też mam podobne problemy z zestawem MS Wireless Optical Desktop
Comfort, obecnie sprzedawanym jako WOD4000 :( Myszka i klawiatura działają
tylko w jednym miejscu, inaczej tracą zasięg. Klawiatura "gubi" kombinacje
klawiszy i "puszcza" przytrzymany dłużej klawisz. Na plus ergonomia i długa
praca na bateriach. Kolega kupił niedawno tańszy zestaw WOD1000 - i ma te
same problemy.
Dziwne, że nie potrafią sobie poradzić z tym nawet tacy producenci jak
Logitech i MS, w końcu te zestawy nie kosztują 100zł...