Re: Radeon x1950Pro - jaki?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 08:48:14 MET DST

Artur G. pisze:

> Do Gigabte'a sie uprzedzilem z powodu awarii płyty. Teraz jest w reklamacji
> karta graficzna (X600). Mialem kiedys karte Sapphire. Chodzila u mnie w

Hmm, ja mialem plyte Gigabyte'a pod s478 na intelu 865PE i chodzila jak
nalezy (wkurzalo mnie tylko O/C - nie dalo sie z niej wycisnac tyle co
np ze zwyklego ASRock'a tez na tym samym chipsecie - dlatego ja
pogonilem). Mialem tez GF 6600GT pod AGPx8 i podobalo mi sie, ze
Gigabyte dawal wsparcie jesli chodzi o upgrade BIOSu karty (z ktorego
korzystalem). Czy jest szajsem? Nie wiem - moze w pewnych przypadkach
jest. Mnie akurat niczym nie zawiodl chociaz i nie powalil na kolana.

Sapphire ma kolega (starego Radeona 9600XT 256MB) i grafa bardzo cienko
sie podkreca oraz szybko padlo fabryczne chlodzenie (zaczelo halasowac
dosc mocno). Poza tym chodzi bez zarzutu. Ale dzieki za sugestie.
Przemysle sobie. ;)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.