Re: Radeon x1950Pro - jaki?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 13:14:53 MET DST

OMSON <omson@o2.pl> w wiadomości <news:ff1mqq$1eg$2@news.lublin.pl>
napisał/a:

> Sapphire ma kolega (starego Radeona 9600XT 256MB) i grafa bardzo cienko
> sie podkreca oraz szybko padlo fabryczne chlodzenie (zaczelo halasowac

LOL. Trochę nie te czasy - zauważyłeś może ten szczegół? :P
Nieco wcześniejsze karty R9000/9100 wyły niezależnie od producenta...

Mam Sapphire X1950pro na AGP (wersja na PCIe ma identyczne chłodzenie), nie
jest to najcichsze chłodzenie karty, jakie miałem, ale nie jest uciążliwe
(Poprzednio miałem Sapphire X1600pro, chłodzenie ma _niesłyszalne_ :P).

A dlaczego Sapphire - w czasach, kiedy karty graficzne wyły, Sapphire
dorównywały jakością obrazu najlepszym markom, i tak jej pozostało do dziś.
Gigabajt w tamtych czasach nie był nawet w peletonie pod tym względem, tylko
za nim :p, może teraz mu się poprawiło...

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act"
George Orwell - "1984"