Re: Radeon x1950Pro - jaki?

Autor: Artur G. <_arturgarbacz__at_wp.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 06:14:40 MET DST

> Ok ale dlaczego od Sapphire? Dajmy na to Gigabyte ma niezly support
> jeski chodzi o BIOS jak Sapphire lub inne firmy?

Do Gigabte'a sie uprzedzilem z powodu awarii płyty. Teraz jest w reklamacji
karta graficzna (X600). Mialem kiedys karte Sapphire. Chodzila u mnie w
porzadku. Potem poskladalem z pozostajacych u mnie luzem czesci drugiego
kompa dla brata. I co? I karta oczywiscie bezbolesnie chodzi dalej. Dla mnei
Gigabyte to szajs. Moze to tylko moja odosobniona opinia, ale mam do niej
prawo, nie? :)
Artur