Re: Koszt odzyskania danych?

Autor: derek <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 22:37:55 MET DST

> O takiej, ze kazdy kto tu zaglada NIE szuka wykonawcow a wytlumaczenia
> problemu i jak z niego wyjsc najmniejszym kosztem. Jesli chodzi o
> oferty za pieniadze - od tego sa ogloszenia w prasie, a jesli juz, to
> wyraznie ktos musi poprosic. Tu tego nie bylo.

Cytuję: "Czy ktoś, kto był zmuszony korzystać z takiej usługi potwierdzi to,
czy może są tańsze oferty?"
(O co widzisz tu prośbę? Czy chodzi o wytłumaczenie problemu?)

> Zaoferowalbys prawdziwa pomoc jakbys goscia skierowal na stronke gdzie
> w kilka-/nascie minut sam by odzyskal partycje - a nie zerowal na
> okazji. A wiec pomoc, jakiej sie tu oczekuje, to jest za darmo.

Zerował na okazji??? Czytałeś co napisałem?
"Znam sporo tańsze oferty, jeśli będziesz potrzebował pomocy to napisz na priv."

Widzisz tu jednoznacznie, że chcę pomoc za pieniądze? Otóż niejednokrotnie
potrzebowałem odzyskiwać dane, czasem robiłem to sam, a czasem prosiłem firmy.
Dokładniejsze rady przez telefon lub maila mogę koledze udzielić bezpłatnie,
gdyby jednak nie chciał robić tego samodzielnie to mój czas mógłbym ewentualnie
poświęcić - ale już odpłatnie.

Przypomnę też Twoją pomoc, że co nalezy zrobić, żeby rozwiązać problem:
"Oczywiscie, wystarczy to zrobic samemu, to dziecinnie latwe".

Myślę, że nie ma sensu dalej kontynuować, bo inni tracą czas, żeby stwierdzić,
że nie o tym chcieli tu czytać.

derek