Re: Koszt odzyskania danych?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 16:23:04 MET DST

On 15 Paź, 16:07, "derek" <m99WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> O jakiej bezczelności mowa?
O takiej, ze kazdy kto tu zaglada NIE szuka wykonawcow a wytlumaczenia
problemu i jak z niego wyjsc najmniejszym kosztem. Jesli chodzi o
oferty za pieniadze - od tego sa ogloszenia w prasie, a jesli juz, to
wyraznie ktos musi poprosic. Tu tego nie bylo.

> Nie chcę przedłużać tego OT, zaoferowałem po prostu swoją pomoc, i tyle.
Zaoferowalbys prawdziwa pomoc jakbys goscia skierowal na stronke gdzie
w kilka-/nascie minut sam by odzyskal partycje - a nie zerowal na
okazji. A wiec pomoc, jakiej sie tu oczekuje, to jest za darmo.
J.