Re: Koszt odzyskania danych?

Autor: derek <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 16:07:31 MET DST

> Bardziej bezczelny juz nie mozesz byc, jesli tu juz pisali, ze on to
> moze zrobic sam za prztyknieciem palca ZA DARMO.
> J.

Wobec takiego tonu i poziomu wypowiedzi nie widzę potrzeby podejmowania
jakiejkolwiek merytorycznej dyskusji. Natomiast fakt, że publicznie mnie
obrażasz skłonił mnie do zareagowania. O jakiej bezczelności mowa? Domyślam
się, że Twoja wiedza jest na tyle wystarczająca, że sam potrafisz sobie radzić
z problemami komputerowymi. I zakładasz pewnie, że wszystko co Tobie wydaje się
proste jest zawsze takie również dla innych. Pewnie uważasz też, że nie warte
jest płacenie za coś co mozna zrobić samemu chocby wymagało to prób i czasu. I
że jest to jedyne słuszne podejście... Ale po co do tego popadać w taką
frustrację?
Nie chcę przedłużać tego OT, zaoferowałem po prostu swoją pomoc, i tyle.

derek