Re: Plyta pod AM2 z 2x IDE na pokladzie

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_nospam.com>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 11:22:14 MET DST

Robbo wrote:
> Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w
> wiadomości news:fev9qm$6fa$1@news.onet.pl...

> No ale nie ma juz plyt z 2 x IDE ? Przejsciowki to jakies kombinacje -
> nakladki wpinane miedzy dysk, no slowem nie jest to natywnie
> obslugiwane. Plyta jaka planuje kupic ma sie zmiescic w okolicy
> 200zl. Przejsciowka widze to koszt 35zl. Dwie takie przejsciowki to
> 35% wartosci plyty, wiec chyba lepiej bedzie znalezc plyte w cenie
> rowniez zblizonej do 200zl ale z dwoma kanalami IDE (o ile jeszcze
> takie robia - dlatego pytam)...

ale plyty takie to zabytki w ktore nie warto sie ladowac. Obecnie jeden
kanal IDE to norma, a Intel juz wogole w swoich chipsetach ma tylko SATA.
Dwa kanaly IDE maja tylko stare konstrukcje oparte na starych chipsetach.
Sprzedaj te dwa dyski i kup jeden sybki i porzadny na SATA.

--
pozdrawiam
      Mikolaj