Re: Plyta pod AM2 z 2x IDE na pokladzie

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 11:07:54 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości
news:fev9qm$6fa$1@news.onet.pl...

> Przecież istnieją przejściówki SATA-IDE

No ale nie ma juz plyt z 2 x IDE ? Przejsciowki to jakies kombinacje -
nakladki wpinane miedzy dysk, no slowem nie jest to natywnie obslugiwane.
Plyta jaka planuje kupic ma sie zmiescic w okolicy 200zl. Przejsciowka widze
to koszt 35zl. Dwie takie przejsciowki to 35% wartosci plyty, wiec chyba
lepiej bedzie znalezc plyte w cenie rowniez zblizonej do 200zl ale z dwoma
kanalami IDE (o ile jeszcze takie robia - dlatego pytam)...

--
rb