Re: Plyta pod AM2 z 2x IDE na pokladzie

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 12:41:31 MET DST

Robbo wrote:
> Witam,
>
> Jakie ostaly sie jeszcze na rynku plyty glowne pod AM2 z dwoma
> kanalami IDE ? Przymierzam sie do upgrade'u ale mam 2 dyski IDE no i
> nagrywarka tez IDE, nie chcialbym podnosic kosztow dodatkowa wymiana
> napedow...

Jako jedna z ostatnich (o ile nie ostatnia z wydanych) jest plyta gigabyte
GA-M55plus-S3G - mam w wersji 2.1 i polecam. Co prawda jej cena pierwotnie
byla niska, po czym wraz ze spadkiem dostepnosci sporo poszla w gore, jednak
jak baaardzo potrzebujesz to gdzies w sklepach internetowych powinienes ja
znalezc.

--
chemik333