Problemy z siecią WiFi

Autor: Mariusz <mk_at_namyslow.net>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 11:01:44 MET DST

WItam! Pytałem na grupie poświęconej sieciom, ale odpowiedzi w rodzaju
"masz zawolnyt tranbsfer z dysku" mnie nieco zabiły, więc próbuję
tutaj:

Mam taki oto problemik:
Router Linksys WAG300N, do tego dwa kompu jeden po kablu drugi
(notebook) po
WiFi w standardzie N. Monitor sieci w notku pokazuje mi sieć N,
130/130 Mbps.
Jak ściagam plik do notka z tego drugiego kompa to mam ok 2500 KB/s,
natomiast jak coś chcę wysłac z notka do drugiego kompa to mam
zaledwie
300-400 KB/s, i w monitorze sieci trasmit rate spada do 24-12-18 Mbps
-
waha się ale jest niska. Sygnał 100%, jakoś excelent. Co to może być?
Sieć
szyfrowana WEP-PSK, odległości ok 50 cm, w zasięgu dwie sieci "G",
jedna
99%, druga 75%. no i telefon bezprzewodowy Panasonic (z homologacją).
Prosze o pomoc, jakieś wskazówki jak poprawić transfer z notka. W
sumie po
to kupowałem Nkę aby nieco szybicej przesyłać dane. A tu klapa.

--
Mariusz