Re: Problemy z siecią WiFi

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 13:44:52 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk@namyslow.net> napisał w wiadomości
news:1192438904.257383.130440@k35g2000prh.googlegroups.com...
WItam! Pytałem na grupie poświęconej sieciom, ale odpowiedzi w rodzaju
"masz zawolnyt tranbsfer z dysku" mnie nieco zabiły, więc próbuję
tutaj:

Mam taki oto problemik:
Router Linksys WAG300N, do tego dwa kompu jeden po kablu drugi
(notebook) po
WiFi w standardzie N. Monitor sieci w notku pokazuje mi sieć N,
130/130 Mbps.
Jak ściagam plik do notka z tego drugiego kompa to mam ok 2500 KB/s,
natomiast jak coś chcę wysłac z notka do drugiego kompa to mam
zaledwie
300-400 KB/s, i w monitorze sieci trasmit rate spada do 24-12-18 Mbps
-

Ja na sieciach za mocno się nie znam ale transfer w standarcie g mam na
poziomie 2-2,5 MB/s więc praktycznie tez sporo mniej niż teoretyczine
(54MB/8=6,75MB/s). Może z tym n to jakiś chwyt marketingowy.