Re: Komputer się nie (zawsze) włącza

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 15 Oct 2007 - 10:21:44 MET DST

Użytkownik "Lukasz" <pisznajuznet.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:feth6s$m7a$1@inews.gazeta.pl...

> Pytania są dwa: pierwsze - co może powodować takie działanie? Drugie - czy
> coś, co mogę naprawić sam, czy raczej oddać komputer do serwisu?

Swego czasu zakupilem nowiutki zasilacz Tagan, Po podlaczeniu objawy takie
jak u Ciebie, z tym ze mi sie ani razu nie udalo kompa w pelni odpalic.
Rzeczywiscie na poczatku startowal, zaczynaly sie wentylatory krecic, ale
trwalo to zazwyczaj okolo 1sekundy, po czym sie wylaczal. Zasilacz poszedl
na wymiane, po zalozeniu nowego jak reka odjal.

Co do Twojego przypadku nie widze za bardzo sensu samemu sie w to bawic -
wogole podziwiam, ze chcialo Ci sie szukac rozwiazan na wlasna reke i na
dodatek pisac na grupe, zamiast od razu do serwisu, przeciez to chyba
nowiutki sprzet ?

--
rb