Obudowa i inne

Autor: goto <gozwei_at_blabla.gazeta.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 16:28:21 MET DST

Witam,

Wybrałem wszystkie wnętrzności do nowego kompa, jutro jadę kupić, tylko
mam problem z decyzją w sprawie obudowy. Gdzie w warszawie znajdę
największy wybór obudów, tak żeby sobie przed zakupem dokładnie obejrzeć
jak się prezentuje z zewnątrz i jak z funkcjonalnością wewnątrz?

Zasilacz już mam, więc szukam tworu bez zasilacza.

A poza tym czy warto inwestować w pamięci ram 800 mHz CL4? Dużo są
szybsze od CL5 czy nawet 667mHz? (proc będzie Q6600, a płyta ASUS P5K(R)
- może mnie ktoś przy okazji uświadomić co dostaję za dodatkowe parę
złotych dopłacając do R)

Z góry dzięki za pomoc,

goto