Re: rozdzielenie sygnału na tv i monitor

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 16:35:47 MET DST

pps96 pisze:

> Powiedzcie proszę czy istnieje możliwość rozdzielenia sygnału np. na monitor
> lcd i telewizor full hd (pc in), poprzez jakąś złączkę(rozgałęźnik)?
> Chodzi mi o to aby nie przekładać non stop kabla, z końcówką tradycyjną
> podłączaną do monitorów.
> Czy można raz z tego raz z tego korzystać bez zmiany w oprogramowaniu?
> Ile coś takiego kosztuje i jak się nazywa.

Czy twoja karta graficzna ma może dwa wyjścia?
Jeżeli nie jest to jakiś zintegrowany koszmar, to powinna mieć, a wtedy
możesz spokojnie podpiąć telewizor pod drugie wyjście i ustawić
klonowanie pulpitu w opcjach wyświetlania.

--
      PaRaGaS                             www.paragas.deviantart.com
      GG: 1184355                           www.last.fm/user/PaRaGaS