Re: Uwalona karta PCMCIA?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 16:28:32 MET DST

qwerty pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, że napisałeś, jaka to karta, jaki to router, jaki jest sygnał,
> ile jest gubionych pakietów, na jakim kanale nadajesz, czy ktoś zakłóca
> eter.

Karta Edimax EW-7108PCG.
Router Linksys Wag354EU (działał dobrze z ta karta)
Sygnał - Ile chce - od 99% do 30% w zależności od miejsca. Nie ma
wpływu na zrywanie.
Nei da sie sprawdzić ile jest gubionych pakietów bo karta sie wyłącza.
Kanał 4 - nic nie zakłóca - sprawdzone netstumblerem na innym kompie.