Re: Jaki LCD ma optymalną rozdzielczość?

Autor: mk <REVERSE_lp.pw_at_myzskm.REMOVE>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 12:30:12 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Inna sprawa, że można przecież regulować rozdzielczość
> logiczną i zazwyczaj jednak to działa (choć w aplikacjach
> Windows czasem marnie).

W poprawnie napisanych aplikacjach działa to jak należy. To nie wina
monitora, ale oprogramowania niekompatybilnego z wysokorozdzielczymi
monitorami. Może marketingowcom należy zwrócić uwagę na wypromowanie
jakiegoś hasła "100% HiRes Compatible Software"

Producenci monitorów powinni się ścigać między sobą w osiąganiu możliwie
wysokich DPI... niestety jakiś dziwny zwyczaj się utrwalił...
Potrzebuję drukarki 150 dpi, bo drukarka 1200 dpi mi drukuje tak drobno,
że przez lupę trzeba czytać.....

pzdr
mk