Re: CIS = lipa ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 02:59:47 MET DST

> Są różne skanery CIS, niektóre całkiem całkiem,

No właśnie :)
Jak trafić w tego całkiem, albo jak unikać tego 'nie całkiem'.
Jakieś modele, sugestie?

---
> ale wszystkie mają jedną wspólną wadę. Głębia ostrości nie przekracza
> ułamka milimetra. Bodajże 0,8 jeśli dobrze pamiętam.
Co to znaczy?
---
> Będzie ci łatwiej kupić osobno skaner CCD i drukarkę.
Kupując coś nowego, chciałoby się poczuć powiew swierzości :)
Mam stareńkiego SnapScana 1212 AGFA.
Czy te dzisiejsze CISy będą gorsze od kiluletniego AGFA?
---
> I słusznie. Sądzisz, ze rozwiażemy ten problem na grupie?
Myślę, że nie. Tonący jednak brzytwy... ;)
Może odezwie się ktoś, kto często skanuje książki
i mnie uspokoi albo potwierdzi, że to jednak lipa.
---

> Jeśli pytasz o skaner, to też jest CIS.
Wiem, wiem... jednak na coś innego niż CIS
się raczej nie zdecydue mając pod biurkiem
AGFĘ.. Już lepiej byłoby kupić samą drukarkę.
Jednak idąc "z duchem czasu" :) chciałoby się mieć
na biurku coś cichego, małego, zintegrowanego.
Sam sprzęt BROTHERa tani. Tani też w eksploatacji.
Podobno kiepski serwis. A jak z awaryjnością?
pozdrawiam