Re: CIS = lipa ?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 02:44:04 MET DST

Użytkownik "JeRRy" <jerry3d@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fep3he$bqt$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Poproszę o opinie użytkowników skanerów CIS.

Są różne skanery CIS, niektóre całkiem całkiem, ale wszystkie mają jedną
wspólną wadę. Głębia ostrości nie przekracza ułamka milimetra. Bodajże 0,8
jeśli dobrze pamiętam.

> Szukam urządzenia wielofunkcyjnego (atrament),
> i o ile jest tego na kopy w rozsądnych cenach,
> parametrach, itp. to wszędzie zaszyty jest skaner
> CIS.

Nic dziwnego, bo tańszy. Będzie ci łatwiej kupić osobno skaner CCD i
drukarkę.

> Zakładając, że sprzęt będzie gnieciony głównie do
> zastosowań szkolnych (czyt. skanowanie m.in. książek)
> jestem lekko zatrwożony, że pojawi się problem.

I słusznie. Sądzisz, ze rozwiażemy ten problem na grupie?

> Czy faktycznie ten CIS to taka lipa i dyskwalifikuje skany
> oddalone od powierzchni skanera ?

Nie jest lipa, bo nie każdy musi skanować butelkę. Do wielu zastosowań
biurowych całkiem wystarczy

> Co myślicie o BROTHERach?

Jeśli pytasz o skaner, to też jest CIS.