Re: jaki dysk szybki i cichy

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 02:48:13 MET DST

tomasz wrote:

> A moze jest jakas kieszen wyciszająca?

Zamontuj podkladki gumowe miedzy sruby a dysk - ja tak zrobilem i teraz mam
bloga cisze nawet przy dwoch dyskach chodzacych na raz ktore wczesniej wrecz
wpadaly w rezonans i cala buda warczala. Odgialem obudowe skrzyni w miejscu
gdzie trzyma dyski i wsadzilem miedzy dysk a blache podkladke. Skrecilem na
zwykle sruby ale z drugiej strony (tam gdzie leb sruby) tez dalem kolejne
gumowe podkladki - koszt niewielki tylko trzeba w hydraulicznym dobrac
odpowiednie wielkosci - pierwotnie sluza one do glowic w kranach i kosztuja
ok. 1,5 - 2zl za 5 sztuk

--
chemik333