Re: prasa komputerowa co polecacie ?

Autor: WM <webmaster_at_kluczwoda.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 02:41:22 MET DST

> IMO na dobrym poziomie jest PCFormat, chociaż kupuje go raczej z
> przyzwyczajenia a i tani jest też. A teraz będę czytać również NEXT, IMO
> dogłębniej traktujący temat hardware i wszystko co z nim związane (nieraz
> zdarzyło się że musiałem zastanawiać się co jest napisane, co zresztą mi
> odpowiada :) ). Tak sobie skojarzyłem te pisma do dawnego PCKuriera, chyba
> nawet ten sam redaktor naczelny go prowadził.

Next (przynajmnie pierwszy numer) byl napisany z niezwykla iloscia
niechlujnych bledow, pomylek i niedopatrzen. Wysmazylem nawet do nich list,
ale pismo sprawia wrazenie, jakby jeden artykul tworzylo 3 ludzi nie widzac
sie nawzajem.

Natomiast jest wydawane na moim ulubionym rodzaju papieru, i to jest duzy
plus ;)

WM