Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: Ormianin <ormianin_at_ciach.epf.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 12:53:03 MET DST

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=HYUNDAI+22+X220WA

http://www.proline.pl/shop.php?prodid=HYUNDAI+22+N22WA

wzialem te dwa na sprobowanie

Ogolnie nie roznia sie specjalnie od innych 22 calowych TN, sa na D-sub,
moja leciwa karta GF 2 MX nawet wyrabia na rozdz. 1680 x 1050, komfort
pracy jest duzy, problem w tych matrycach to okropnie nierowne
podswietlenie matrycy i to co mam byc czarnym jest granatowym... wogole
przejscia tonalne sa fatalne... jesli Ci to nie przeszkadza mozesz brac...
najgorsze jest w tych tanich 22 calowcyh TNkach jasny dol gora ciemna,
reszte moge zaakceptowac ale tego nie... bo to sie nawet w wordzie czuje,
chociaz ja nie wiem moze ja jestem za bardzo przeczulony i szukam ideau,

wzialem do biura, zostawilem sobie ten drugi N22WA, sluzy glownie pracy w
aplikacjach czysto tekstowych i uwazam ze za taka cena mozna przebolec jego
wady... natomiast gdybym mial brac monitor do pracy powazniejszej mysle ze
dlugo bym sie zastanawial nad lepszym panelem, nawet TN szukalbym
dopracowany...

Ale podsumowujac na poczatkujacy duzy LCD oczywiscie ze wstarczy... do tych
wad ktore opisalem mysle ze mozna sie przyzwyczaic