Re: Komp za 1000zł[OT]

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 11:55:15 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "PAndy"
>no to jest ok - ja tez nie uwazam by uprawnione bylo nazwanie powielenie
>nieautoryzowanego powielenia kradzieza - w najgorszym razie to brak
>zysku a i to pod warunkiem ze strona "poszkodowana" potrafi udowodnic ze
>uzytkownik nieutaoryzwanej kopii gdyby jej nie powielil to kupilby
>oryginal

Tu się trochę nie zgodzę, ale nie zmienia to faktu, że naruszenie praw
autorskich to naruszenie praw autorskich, a nie kradzież, morderstwo,
gwałt zbiorowy albo coś innego.

>da sie, sa narzedzia microsoftu ktore na to pozwalaja

O. To dla mnie nowość, przyznam. Coś konkretniej można?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ It  works! Now if only I could remember what
\  Kruk@epsilon.eu.org   / I did...