Re: 875p neo nie rusza

Autor: zpos <eetruss.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 11:54:31 MET DST

Irokez <henrico8@op.pl> napisał(a):

> PS. Pogrzebałem inną na i875, padł chyba mostek południowy
> - wizualnie - po włączeniu Power-On zapala się lampka HDD i POWER i nic
> więcej, brak w głośniczku jakichkolwiek sygnałów, oprócz wiatraków cisza.
> - namacalnie - po dotknięciu mostka południowego był zdecydowanie goracy i
> to w dość krótkim czasie od włączenia

dobra: mam wszystko podłaczone jak należy (tak sądzę;p)
włączam power, wszytskie dyski chodzą, wiatraki też, i na karcie też. diody
palą się tak jak napisałem (tzn najpierw przez krótką chwilę inaczej i staje
na tym etapie) czyli 1 2 3 4 Red Red Green Red.

monitor się nie włącza, zero sygnału.

ps: jak jakoś długo przetrzymałem na tym etapie to piszczy 7 razy głośniczek
pps: a ostatnio (i dopoki nie wyczyszcze cmos, to tak będzie chyba) staje na
R R R G (initializing Video Interface). wtedy nic nie piszczy; aha no włączyć
mogę tylko powerem siecia na zasilaczu, bo z przycisku (na obudowie kompa)
już nie staruje (w tym przypadku).

sorry za slownictwo, ale jestem lajkonik

pzdr