Re: Komp za 1000zł[OT]

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 10:38:11 MET DST

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message
news:slrnfgs3ts.6jk.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Bzdura.
> 1. Naruszenie praw autorskich to nie kradzież.

no to jest ok - ja tez nie uwazam by uprawnione bylo nazwanie powielenie
nieautoryzowanego powielenia kradzieza - w najgorszym razie to brak
zysku a i to pod warunkiem ze strona "poszkodowana" potrafi udowodnic ze
uzytkownik nieutaoryzwanej kopii gdyby jej nie powielil to kupilby
oryginal

> 2. Raczej ciężko tworzyć muzykę oprogramowaniem Microsoftu, z tego co
> mi
> wiadomo.

da sie, sa narzedzia microsoftu ktore na to pozwalaja

> Elementem języka polskiego są interpunkcja i ortografia. Dobrze
> byłoby,
> jakbyś je wykorzystywał.

ze wzgledu na to ze czytelnicy czasem nie maja polskich znakow wole ich
nie uzywac - jesli uwazasz ze jest to dla ciebie nieakceptowalne
zwyczajnie nie czytaj moich wypowiedzi (hint: dodaj mnie do KF)