Re: Dobry monitor LCD i problemy - pomóżcie

Autor: Player <player_at_noooooooooooooo.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 11:22:05 MET DST

>Monitor jest wygrzany... efekt obserwuję od miesiąca (bo wcześniej go
>nie zawuażyłem prawdopodopodobnie bo monek inaczej stał)

a nie jest tak ze problem zaczął się mniej więcej od chwili gdy kaloryfery
zaczynają grzać/włacza się ogrzewanie?

zalezy gdzie mieszkasz w domku/bloku ale i tak wszelkie ogrzewania
zmniejszają wilgotnośc powietrza
ja obserwowałem na niejednym monitorze sporą zależność wilgotności od
jakości podswietlenia...