Re: Dobry monitor LCD i problemy - pomóżcie

Autor: Mariusz <mk_at_namyslow.net>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 11:09:59 MET DST

On 12 Paź, 10:52, "Roder" <da_ro...@poczta.onet.pl> wrote:
> a ile go wygrzewales ??? chyba to nei sa fotki po wlaczeniu pierwszym po
> przyneisieniu do chaty ????

Monitor jest wygrzany... efekt obserwuję od miesiąca (bo wcześniej go
nie zawuażyłem prawdopodopodobnie bo monek inaczej stał)

> tak btw. marketing czyni cuda - obecne EIZO to nie EIZO z czasow CRT :]
> laduja cudze matryce wiec wiadomo ... :/

No wiadomo, że to nie ich matryca, ale nie samą matrycą człowiek żyje,
liczy się całość a nie tylko matryca. Eizo zdaje się ma Samsunga SPVA.
BTW płacąc ponad 3,5 kzł za monitor można oczekiwać nieco więcej.
Chyba spróbuję go wymienić na inny egzemplarz. A jak nie to naprawiać.
Jak to jest naturalne jego zachowanie to lepiej kupić coś za 2 kzł a
za 1,5 kzł pojechać na weekend w góry.

Mariusz