Re: format DVD RAM - jak dopisywac?

Autor: Jan <kotlety_at_polbox.com>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 11:27:41 MET DST

k pyta:

> Wybacz, że pytam o coś takiego... ale różnie bywa. *Wszystkie* dane, czy
> jedynie te, które nadpisujesz?

Dokładnie nie sprawdzałem, ale - o ile się znam
na komputerologii - to nadpisywanie odbywa się
tu inaczej niż na, na przykład, papierze. Chodzi
o to, że duży plik i tak jest na straty, kiedy
coś małego napiszesz w jego miejscu. Prawdopodobnie
można odczytywać resztki, ale nie da się tego zrobić
bez zatrudnienia jakiejś specjalnej firmy. Pewnie
tej samej, która odczytuje uszkodzone dyski twarde.

Tak więc to jest dla mnie bez znaczenia, i tak
mam kłopot, i inaczej też.

Pozdrawiam,

Jan