Re: bezdźwięczny PCet

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 10:49:54 MET DST

> Przede wszystkim boksowy wiatrak z S2800+ to badziew, który nie ma
> regulacji obrotów. O generowanym hałasie nie wspomnę, bo zagłuszał
> zasilacz+2 dyski.

To nie wiatrak ma mieć regulację obrotów. Wiatrak jest podłączany do złącza
na płycie głównej i to płyta ma mieć możliwość regulowania napięcia na tym
złaczu.

> Nie wiem, czy akurat tam opisali, bo wybrałem pierwszego z brzegu linka,
> ale akurat to przewodzi ciepło (a na obrazku widać radiatory przecież).
> Po założeniu temperatura dysku spadła o jakieś 4 stopnie, np. teraz po
> 0,5 h od włączenia komputera mam: /dev/hda: WDC WD2000JB-32EVA0: 28°C

Ok. Nie będę się upierał. Jednak wyciszanie dysku jest już ostatnim krokiem
na drodze tłumienia hałasu komputera. Często po prostu zbędnym.

MN