Re: bezdźwięczny PCet

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sat 13 Oct 2007 - 00:13:26 MET DST

Marcin Narzynski <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> wrote:

> To nie wiatrak ma mieć regulację obrotów. Wiatrak jest podłączany do złącza
> na płycie głównej i to płyta ma mieć możliwość regulowania napięcia na tym
> złaczu.

Płyta obsługuje C&Q, ale czy do tego nie jest używany trzeci pin
wtyczki? Bo ten boksowy went miał tylko 2 wykorzystane.

 00:10:17 up 14:26, 5 users, load average: 0.11, 0.09, 0.07
/dev/hda: WDC WD2000JB-32EVA0: 32°C

:)

> Ok. Nie będę się upierał. Jednak wyciszanie dysku jest już ostatnim krokiem
> na drodze tłumienia hałasu komputera. Często po prostu zbędnym.

Jak się ma porządną obudowę, która nie przenosi wibracji i nie wpada w
dudnienia :) No i jak miałem porzednio dysk Samsunga, to sam
wysokotonowy świst obracających się talerzy doprowadzał mnie do szału.
Ale ja nawet słyszę, jak mi panel LCD piszczy, z biegiem lat mam
nadzieję, że słuch mi się przytępi nieco w tym zakresie częstotliwości ;D

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/