Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: Player <player_at_noooooooooooooo.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 09:20:35 MET DST

> 1) Zastanawiam sie czy warto brac monitor z cyfrowym laczem,

warto, a o podatku:

http://biznes.onet.pl/1,1444041,prasa.html

> 2) czy jak kupie monitor bez cyfrowego zlacza to czy bede mogl
> wylaczyc skalowanie?

nie

> 3) Wogole to sie zastanawiam czy moja karta obsluzy taka rozdzielczosc
> w Win XP tzn 1680x1050, a karte mam GF4-4200 Titanium, 64MB i w

obsłuży, masz CRT to dodaj w sterownikach 1680x1050x60Hz i juz dzisiaj
będziesz mógł podziwiać gry w tej rozdzielczości

> 4) I jeszcze ogolnie rodzaj matrycy w 22 panoramach to jest tylko TFT

wszystkie są TFT, a kontrast to jest ststyczny np 700:1 1000:1 i dynamiczny
czyli 3000:1 2000:1, im większy dynamiczny tym regulacja jasności lamp
większa co skutkuje dobrą czernią, w sklepie tego nie ocenisz

> 5) Monitory 22 Wide mozna juz kupic za nicale 900zl... czy warto brac
> takie
> z tych

nie wiem czy warto, jak siedzisz długo przed komputerem to warto kupić jak
najlepszy monitor