Re: Jaki monitor kupic? / LCD 22 Wide /

Autor: Roder <da_roder_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Oct 2007 - 10:43:35 MET DST

a teraz mistrzowie-przeciwnicy TN podajcie mi chociaz jeden panel 22" nie na
TN ??? nie ma matryc 22" "nie TN" w monitorach dla przecietnego
Kowalskiego...

Dajcie spokoj... a autorowi pierwszego posta polecam 21" panorame Gateway za
1200 na allegro (na PVA + wszystkie mozliwe złącza)

i mniejszy obaszar roboczy na panaromie - to ktos dowalil ! Panorama 22" to
19" praktycznie z poszerzonymi bokami... wiec jakie mniej miejsca ????