Re: Komp za 1000zł [OT]

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 21:46:49 MET DST

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Externality

Rozjaśniaj dalej. Podpowiem od razu, że chodzi mi o konkrety.

> Choćby taka, że nie jest to wyprzedzanie.

A co za różnica, czy wyprzedzanie, wymijanie czy omijanie? I czy idzie
lewą stroną pieszy, czy prawą cała kolumna, czy w poprzek pijany sołtys?

Albo drogi będą bezpieczne dla pałętających się po nich ludzi, albo będą
szybkie.

> Oczywiście. Gołodupce, których nie stać na samochód.

Skoro takie masz zdanie.

> Rozumiem, że należysz do tych, którzy najchętniej wyasfaltowaliby całą
> Polskę na równo.

Skąd taki wniosek?

> Taaaak. Poczytaj jednak coś o ekonomice transportu, dobrze?

Może jednak skusisz się i podasz jakiś konkret, żeby mnie wyedukować czy
też nawrócić? Bo jeśli chcesz dyskutować na poziomie 'poczytaj sobie' to
nie ma sensu cała ta dyskusja, bo nie podając argumentów do niczego mnie
nie przekonasz.

> One nie są absurdalne. One są konsekwencją absurdalnej sieci drogowej.

No patrz - a ja w okolicach, gdzie się poruszam, nie mam co na drogi
narzekać (poza A4, ale w zasadzie to tam można by tych rowerzystów
puścić). A nierzadko widuję właśnie jakieś dziwne znaki (niektóre nawet
pamiętam, jak stawiali - zwykle przy remoncie nawierzchni 10 lat temu).

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/