Re: Co polecacie na P35?

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 19:38:35 MET DST

kN wrote:
> Użytkownik "ktos" <teka@snn.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja tam mimo wszystko bym polecil Asusa P5K, pomimo opinii
> przytoczonych wczesniej w tym watku. Ja mam wersje Deluxe i wszystko
> dziala stabilnie, sprawnie, plynnie, bezproblemowo, bez zawieszen

Nie no, przepraszam, ale jestes lekko zalosny. Mozna by rownie dobrze
powiedziec "mam wypasioną Alfe wiec polecam Ci Cinquecento" - w koncu to
jeden koncern "Fiat". Asus P5K i P5K Deluxe maja wspolny Chipset - Intel P35
i troche uklad gniazd.

Płyta ma być w cenie 400-450zł, i na obecnym etapie rozwoju P5K czyli
rev1.0, BIOS 0701 ta plyta jest niewarta zachodu.

--
pozdrawiam
      Mikolaj