Re: Co polecacie na P35?

Autor: kN <kN_at_yahoo.com>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 13:49:22 MET DST

Użytkownik "ktos" <teka@snn.pl> napisał w wiadomości
news:feko6r$eur$1@mail.ssn.pl...
> trochę przeglądam ostatnio grupę(w związku z zakupem kompa) i już byłem
> skłonny ku asusowi, a tu taka krytyka - w takim razie co innego polecacie
> w tym przedziale cenowym? (ok.400-450zl)

Ja tam mimo wszystko bym polecil Asusa P5K, pomimo opinii przytoczonych
wczesniej w tym watku. Ja mam wersje Deluxe i wszystko dziala stabilnie,
sprawnie, plynnie, bezproblemowo, bez zawieszen tudziez innych
niespodzianek. Oczywiscie nie musisz kupowac koniecznie tej plyty, ale
raczej nie uzyskasz odpowiedzi w stylu, ze "taka i taka plyta spelnia w 100%
wszystkie wymagania i zachcianki wszystyskich jej uzytkownikow". Przy kazdym
sprzecie sa osoby, ktorym on odpowiada oraz takie, ktore na tym sprzecie
powiesza psy ;). Generalnie wybor jest spory Asus, Gigabyte, Abit i inni,
ale jakby dobrze poczytac na necie, to ich produkty maja opinie i lepsze i
gorsze.

Pozdrawiam
kN